Błąd
  • JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 839
piątek, 01 listopad 2013 11:03

Thomas Morgenstern wygrał TCS. Małysz poniżej oczekiwań

Wprowadzone przez
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Adam Małysz Adam Małysz 990px.pl

Nie udało się Adamowi Małyszowi stanąć na podium 59 Turnieju Czterech Skoczni. "Orzeł z Wisły" zajął 10 miejsce w Bischofshofen i w klasyfikacji generalnej niemiecko-austriackiego turnieju uplasował się na 6 lokacie.

Małysz przegrał nie tylko z Morgensternem i Simonem Ammanem, ale również z Manuelem Fettnerem, Martinem Kochem i zwycięzcą ostatniego konkursu Tomem Hilde. - O wszystkim zaważył pierwszy skok. Było trochę nerwówki, bałem się, aby nie zostać zdyskwalifikowanym i zepsułem skok - powiedział po konkursie Małysz, który zajął w niedzielę dziesiąte miejsce. W czwartek dobrze spisał się Kamil Stoch, który zajął piętnastą pozycję. 24-latek ze Szczyrku po pierwszym, przeciętnym skoku, w drugim spisał się znacznie lepiej. Poszybował na odległość 131 m i awansował o siedem lokat. Do drugiej serii konkursu nie zakwalifikował się żaden z trzech pozostałych Polaków. Najbliżej sukcesu był Stefan Hula, który po skoku na odległość 117 m uzyskał 101,1 pkt i przegrał z Austriakiem Wolfgangiem Loitzlem o 5,5 pkt. Znacznie gorzej poradzili sobie pozostali "biało-czerwoni". Dawid Kubacki (112 m, 88.8 pkt) był 43.

Źródło/Więcej: DziennikWschodni.pl

Czytany 5184 razy Ostatnio zmieniany sobota, 16 listopad 2013 12:20
Piotr Nowak

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque quis semper nulla. In in commodo nisl, sed posuere velit. Quisque vulputate nec mi eget ornare. Maecenas sed mollis nibh. Integer egestas mi id elementum scelerisque.