Błąd
  • JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 839
niedziela, 01 luty 2015 11:16

Messi zdetronizował Maradonę?

Wprowadzone przez
Oceń ten artykuł
(1 głos)
Lionel Messi Lionel Messi uefa.com

Zdaniem prezydenta Argentyńskiej Federacji Piłkarskiej (AFA) Julio Grondony, gracz hiszpańskiego klubu FC Barcelona Lionel Messi jest najlepszym numerem 10 w historii argentyńskiego futbolu. Opinię taką wyraził w wywiadzie dla "Radio 10" w Buenos Aires.

W Argentynie koszulkę z numerem 10 przyznaje się najbardziej kreatywnemu i najbardziej utalentowanemu graczowi. Znaczące pominięcie przez szefa AFA Diego Maradony (grał z "dziesiątką" na plecach) argentyńska prasa zinterpretowała jako "zdetronizowanie boskiego Diego" z pozycji idola. Wiąże to z konfliktem między obu panami na tle wygórowanych żądań i ambicji Maradony, z którym - po niepowodzeniu w mistrzostwach świata w RPA - nie odnowiono kontraktu w roli selekcjonera kadry narodowej.

Źródło/Więcej: Interia.pl

Czytany 143 razy Ostatnio zmieniany sobota, 09 maj 2015 11:39
Piotr Stepen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque quis semper nulla. In in commodo nisl, sed posuere velit. Quisque vulputate nec mi eget ornare. Maecenas sed mollis nibh. Integer egestas mi id elementum scelerisque.