Błąd
  • JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 839
piątek, 01 listopad 2013 10:58

Wkrótce zobaczymy Kubicę w nowym bolidzie

Wprowadzone przez
Zespół Lotus Renault GP, którego barw broni Robert Kubica, zaprezentuje swój nowy bolid 31 stycznia w Walencji. Dzień później na tym torze odbędą się pierwsze testy przed nowym sezonem Formuły 1. Nowy bolid Lotus Renault GP będzie nosił symbol R31. Kibice będą musieli się przyzwyczaić do innej kolorystyki. W zeszłym sezonie Kubica i Witalij Pietrow jeździli w żółto-czarnych samochodach, a teraz zobaczymy ich w złoto-czarnych maszynach.W zespołach F1 trwają gorączkowe…
piątek, 01 listopad 2013 10:56

Sebastian Vettel mistrzem świata Formuły 1

Wprowadzone przez
Niemiec Sebastian Vettel z Red Bull-Renault zdobył w niedzielę tytuł mistrza świata Formuły 1, zwyciężając w zamykającym sezon wyścigu o Grand Prix Abu Zabi. Piąty na mecie rywalizacji na torze Yas Marina był Robert Kubica z Renault. Vettel wyprzedził brytyjskich kierowców z McLaren-Mercedes Lewisa Hamiltona i Jensona Buttona.Niemiec wyprzedził brytyjskich kierowców z McLaren-Mercedes Lewisa Hamiltona i Jensona Buttona. Przed Polakiem znalazł się jeszcze Niemiec Nico Rosberg z Mercedes GP-Petronas. Za…
piątek, 01 listopad 2013 10:52

Fernando Alonso: Nie boję się Vettela

Wprowadzone przez
"Sebastian Vettel wcześniej czy później będzie jeździł w Ferrari" - powiedział prezydent włoskiej stajni Luca di Montezemolo. Fernando Alonso stwierdził natomiast, że nie obawia się konkurencji aktualnego mistrza świata. "Jeśli Vettel będzie kierowcą Ferrari, to nie będzie dla mnie problem. Nie obawiam się go" - wyznał Alonso hiszpańskim dziennikarzom."Rywalizacja w zespole mnie nie przeraża. Żaden z moich kolegów nie zdobył więcej punktów niż ja. Dlatego nie widzę powodów, żeby bać…