piątek, 01 listopad 2013 10:05

Eminem tworzy historię. Znów najlepszy!

Wprowadzone przez
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Eminem z Rihanną Eminem z Rihanną Brandy Shaul / commons.wikimedia.org / Creative Commons 2.0

Raper Eminem został oficjalnie uznany najpopularniejszym artystą 2010 roku w Stanach Zjednoczonych. Ostatni album Eminema zatytułowany "Recovery" [..] rozszedł się w Ameryce w liczbie ponad 3,4 milionów egzemplarzy - podała firma Nielsen SoundScan.

To nie pierwszy przypadek, gdy płyta Eminema została oficjalnie uznana bestsellerem roku. W 2002 roku ten zaszczytny tytuł trafił do "The Eminem Show".

Tym samym pochodzący z Detroit hiphopowiec stał się pierwszym w historii artystą, który według Nielsen SoundScan dwukrotnie trafił na szczyt zestawienia przygotowanego przez firmę. Dodajmy, że Nielsen SoundScan bada amerykański rynek muzyczny od 1991 roku.

Jednocześnie "Recovery" zanotował najlepsza roczną sprzedaż od czasów wydanej w 2007 roku płyty Josha Grobana "Noel". W rocznym podsumowaniu za Eminemem znalazły się albumy Lady Antebellum "Need You Now" i Taylor Swift "Speak Now".

Źródło/Więcej: Interia.pl

Czytany 132 razy Ostatnio zmieniany sobota, 16 listopad 2013 12:07
Piotr Nowak

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque quis semper nulla. In in commodo nisl, sed posuere velit. Quisque vulputate nec mi eget ornare. Maecenas sed mollis nibh. Integer egestas mi id elementum scelerisque.

Więcej w tej kategorii: « Carlos Santana usidlony