piątek, 01 listopad 2013 09:56

Carlos Santana usidlony

Wprowadzone przez
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Cindy Blackman Cindy Blackman Manfred Werner / commons.wikimedia.org / GNU

Jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia ślub na Hawajach wzięli słynny gitarzysta Carlos Santana i perkusistka Cindy Blackman.

63-letni Santana poślubił Blackman (51 l.) w obecności 180 gości, wśród których znaleźli się m.in. komik George Lopez oraz jazzmani Herbie Hancock i Wayne Shorter (ten drugi także zagrał dla pary młodej). Para zdecydowała się wypuścić gołębie, by "wypuścić naszą czystość i miłość w kosmos". Santana poprosił o rękę swoją wybrankę w lipcu 2010 roku na koncercie w Chicago. "Wszystko smakuje lepiej, kiedy możesz to dzielić ze swoją pokrewną duszą" - tłumaczy szczęśliwy Carlos Santana w rozmowie z serwisem People.com.

W 2007 roku gitarzysta po 34 latach rozwiódł się ze swoją pierwszą żoną, Deborah. Cindy Blackman to perkusistka najbardziej znana z współpracy z Lennym Kravitzem (zagrała na jego płycie "Are You Gonna Give My Way" z 1993 roku).

Źródło/Więcej: Interia.pl

Czytany 170 razy Ostatnio zmieniany sobota, 16 listopad 2013 12:07
Piotr Nowak

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque quis semper nulla. In in commodo nisl, sed posuere velit. Quisque vulputate nec mi eget ornare. Maecenas sed mollis nibh. Integer egestas mi id elementum scelerisque.