piątek, 01 listopad 2013 10:16

Johnny Depp nie zawiedzie fanów

Wprowadzone przez
Oceń ten artykuł
(1 głos)
Johnny Depp Johnny Depp wikimedia.org / Anna Altheide

Johnny Depp czuł, że był winny fanom "Piratów z Karaibów" czwarty film z tej serii. Aktor przyznał, że chciałby w ten sposób wynagrodzić im to, że fabuła drugiej i trzeciej części tej produkcji była zbyt skomplikowana.

Dwie kontynuacje przygód piratów, gdzie Depp wcielił się w rolę charyzmatycznego kapitana Jacka Sparrowa, dostały od krytyków filmowych miażdżące recenzje. 47-letni gwiazdor twierdzi jednak, że najnowszy film z tej serii - "Piraci z Karaibów 4: Na nieznanych wodach" - nie będzie rozczarowaniem.

"Jeśli chodzi o 'Piratów z Karaibów 4', to czułem, że byłem ludziom winny ten film. W scenariuszach drugiej i trzeciej części 'Piratów' było zbyt wiele wątków. Fabuła była zbyt złożona. Wielu ludzi widziało te filmy w kinie po dwa lub trzy razy tylko po to, by zrozumieć, o co w nich chodziło" - wyjaśnił Depp. "Ten film będzie dużo bardziej podobny do swojego pierwowzoru. Ważniejsze będą w nim postacie, a nie akcja. Ta produkcja ma w sobie świeżość i mniej komplikacji".

Źródło/Więcej: PAP/Interia.pl

Czytany 274 razy Ostatnio zmieniany sobota, 16 listopad 2013 12:00
Piotr Nowak

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque quis semper nulla. In in commodo nisl, sed posuere velit. Quisque vulputate nec mi eget ornare. Maecenas sed mollis nibh. Integer egestas mi id elementum scelerisque.