Piotr Stepen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque quis semper nulla. In in commodo nisl, sed posuere velit. Quisque vulputate nec mi eget ornare. Maecenas sed mollis nibh. Integer egestas mi id elementum scelerisque.

czwartek, 01 styczeń 2015 11:19

Piłka Chicago Bulls na aukcji WOŚP

Koszykarze Chicago Bulls podarowali Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy piłkę z autografami całego zespołu, którą będzie można wylicytować na internetowej aukcji. Tim Hallam, rzecznik prasowy Chicago Bulls powiedział, że podobnych próśb ma dziesiątki każdego dnia.. Gramy w Chicago, największym polskim mieście poza Polską, cel jest specjalny, więc nie było dyskusji, koszykarze podpisali piłkę i cieszymy się, że jako klub jesteśmy cześcią akcji Orkiestry" - dodał. Jako pierwszy swój podpis na piłce…
niedziela, 01 luty 2015 11:17

Mourinho oburzony na piłkarzy

Jose Mourinho nie ukrywał swojego oburzenia z postawy swoich graczy przeciwko Getafe. Jedynym, którego pochwalił był powracający po kontuzji Kaka. Real Madryt wygrał w poniedziałek 3-2, a Brazylijczyk pojawił się na murawie na ostatni kwadrans. "Nie podobało mi się to, co widziałem na boisku. Nie popisaliśmy się w obronie, co było do tej pory naszym znakiem firmowym. Nie możemy dopuszczać do takich sytuacji i w ten sposób się zachowywać. Przez…
niedziela, 01 luty 2015 11:16

Messi zdetronizował Maradonę?

Zdaniem prezydenta Argentyńskiej Federacji Piłkarskiej (AFA) Julio Grondony, gracz hiszpańskiego klubu FC Barcelona Lionel Messi jest najlepszym numerem 10 w historii argentyńskiego futbolu. Opinię taką wyraził w wywiadzie dla "Radio 10" w Buenos Aires. W Argentynie koszulkę z numerem 10 przyznaje się najbardziej kreatywnemu i najbardziej utalentowanemu graczowi. Znaczące pominięcie przez szefa AFA Diego Maradony (grał z "dziesiątką" na plecach) argentyńska prasa zinterpretowała jako "zdetronizowanie boskiego Diego" z pozycji idola.…
Juventus szaleje na rynku transferowym. Klub z Turynu poszukując snajpera zamierza przygotować oferty kupna Giampaolo Pazziniego lub Sergio Aguero, ponieważ Fiorentina odrzuciła 16 milionów euro, jakie "Stara Dama" proponowała za Alberto Gilardino. "La Repubblica" informuje, że jeden z trzech "tematów" transferowych Juventusu przestał być aktualny. Alberto Gilardino, najlepszy strzelec Fiorentiny nie trafi do "Starej Damy", gdyż jego klub uznał, że 16 milionów euro to za mało jak na tej klasy…