Paweł Kowal

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque quis semper nulla. In in commodo nisl, sed posuere velit. Quisque vulputate nec mi eget ornare. Maecenas sed mollis nibh. Integer egestas mi id elementum scelerisque.

piątek, 01 listopad 2013 10:56

Sebastian Vettel mistrzem świata Formuły 1

Niemiec Sebastian Vettel z Red Bull-Renault zdobył w niedzielę tytuł mistrza świata Formuły 1, zwyciężając w zamykającym sezon wyścigu o Grand Prix Abu Zabi. Piąty na mecie rywalizacji na torze Yas Marina był Robert Kubica z Renault. Vettel wyprzedził brytyjskich kierowców z McLaren-Mercedes Lewisa Hamiltona i Jensona Buttona.Niemiec wyprzedził brytyjskich kierowców z McLaren-Mercedes Lewisa Hamiltona i Jensona Buttona. Przed Polakiem znalazł się jeszcze Niemiec Nico Rosberg z Mercedes GP-Petronas. Za…
piątek, 01 listopad 2013 10:52

Fernando Alonso: Nie boję się Vettela

"Sebastian Vettel wcześniej czy później będzie jeździł w Ferrari" - powiedział prezydent włoskiej stajni Luca di Montezemolo. Fernando Alonso stwierdził natomiast, że nie obawia się konkurencji aktualnego mistrza świata. "Jeśli Vettel będzie kierowcą Ferrari, to nie będzie dla mnie problem. Nie obawiam się go" - wyznał Alonso hiszpańskim dziennikarzom."Rywalizacja w zespole mnie nie przeraża. Żaden z moich kolegów nie zdobył więcej punktów niż ja. Dlatego nie widzę powodów, żeby bać…
W przyszłym tygodniu premier Donald Tusk będzie przebywał na urlopie - poinformował w sobotę rzecznik prasowy rządu Paweł Graś. Graś nie chciał podać szczegółów wypoczynku szefa rządu. W poprzednich latach premier zazwyczaj na początku roku wyjeżdżał z rodziną na narty. Według sobotniego "Faktu", również w tym roku Tusk wybiera się we włoskie Dolomity.Podczas wtorkowego posiedzenia rządu premiera będzie zastępował, jak zawsze w takiej sytuacji.. Źródło/Więcej: Interia.pl