Piotr Nowak

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque quis semper nulla. In in commodo nisl, sed posuere velit. Quisque vulputate nec mi eget ornare. Maecenas sed mollis nibh. Integer egestas mi id elementum scelerisque.

środa, 08 luty 2017 11:40

Giertych składa "samokrytykę"

piątek, 01 listopad 2013 11:09

Adamek zmierzy się z Kliczką!

Tomasz Adamek zmierzy się z Władimirem Kliczką we wrześniu na stadionie we Wrocławiu. Stawką pojedynku będą mistrzowskie pasy WBO i IBF. Trwają negocjacje dotyczące przeciwnika, z którym Adamek ma stanąć do walki 16 kwietnia w Katowicach. Jednocześnie Ziggy Rozalski, menedżer Adamka, prowadził intensywne negocjacje z obozem braci Kliczko. - Doszliśmy do porozumienia, bardzo jesteśmy zadowoleni z oferty, którą nam przedstawiono. We wrześniu stoczę walkę na stadionie we Wrocławiu z Władimirem…
Na skutym lodem poznańskim Jeziorze Maltańskim w najbliższą sobotę 16 zawodników rywalizować będzie w międzynarodowych zawodach motocyklowych na lodzie "O Złote Koziołki". Gościem specjalnym imprezy będzie trzykrotny żużlowy mistrz świata Jason Crump. Australijski żużlowiec przyleci do Poznania, by omówić kilka kwestii dotyczących nowego sezonu. Pojawi się jednak wyłącznie w roli kibica. Zawodnicy uprawiający klasyczny żużel raczej nie startują na lodzie. Wyjątkiem jest Grzegorz Knapp, najlepszy polski zawodnik w iceracingu, który…
Nie udało się Adamowi Małyszowi stanąć na podium 59 Turnieju Czterech Skoczni. "Orzeł z Wisły" zajął 10 miejsce w Bischofshofen i w klasyfikacji generalnej niemiecko-austriackiego turnieju uplasował się na 6 lokacie. Małysz przegrał nie tylko z Morgensternem i Simonem Ammanem, ale również z Manuelem Fettnerem, Martinem Kochem i zwycięzcą ostatniego konkursu Tomem Hilde. - O wszystkim zaważył pierwszy skok. Było trochę nerwówki, bałem się, aby nie zostać zdyskwalifikowanym i zepsułem…